Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om New Technologies and the Media

This book is essential reading for all media students and researchers - and for anyone interested in getting to grips with the ways in which media is becoming a progressively more pervasive, intimate and powerful part of life in the 2010s.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780230282216
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 160
  • Utgitt:
  • 20. april 2012
  • Dimensjoner:
  • 136x214x9 mm.
  • Vekt:
  • 206 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av New Technologies and the Media

This book is essential reading for all media students and researchers - and for anyone interested in getting to grips with the ways in which media is becoming a progressively more pervasive, intimate and powerful part of life in the 2010s.

Brukervurderinger av New Technologies and the Media



Finn lignende bøker
Boken New Technologies and the Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.