Utvidet returrett til 31. januar 2025

Multichannel Management

- A Normative Model Towards Optimality

Om Multichannel Management

A company operating various sales channels, such as the Internet and a traditional shop, inevitably faces a tricky coordination problem. As prevalent approaches often do not lead to a satisfying solution, the author suggests a normative model to offer directions for the optimal channel coordination.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783631594452
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 204
  • Utgitt:
  • 31. oktober 2009
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 279x155x17 mm.
  • Vekt:
  • 430 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Multichannel Management

A company operating various sales channels, such as the Internet and a traditional shop, inevitably faces a tricky coordination problem. As prevalent approaches often do not lead to a satisfying solution, the author suggests a normative model to offer directions for the optimal channel coordination.

Brukervurderinger av Multichannel Management



Finn lignende bøker
Boken Multichannel Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.