Utvidet returrett til 31. januar 2025

Metacognition in Educational Theory and Practice

Om Metacognition in Educational Theory and Practice

This volume describes the recent research that has examined specific theoretical aspects of metacognition in domains of direct relevance to education. It shows that by fostering metacognitive processes during instruction, more durable and transferable learning can be achieved.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805824827
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 424
  • Utgitt:
  • 1. mars 1998
  • Dimensjoner:
  • 229x155x21 mm.
  • Vekt:
  • 646 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Metacognition in Educational Theory and Practice

This volume describes the recent research that has examined specific theoretical aspects of metacognition in domains of direct relevance to education. It shows that by fostering metacognitive processes during instruction, more durable and transferable learning can be achieved.

Brukervurderinger av Metacognition in Educational Theory and Practice



Finn lignende bøker
Boken Metacognition in Educational Theory and Practice finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.