Utvidet returrett til 31. januar 2025

Media, Telecommunications and Business Strategy

Om Media, Telecommunications and Business Strategy

As the clear lines and historic boundaries that once separated broadcasting, cable, telephone and Internet communication dissolve, this comprehensive new edition examines the relationship and convergence patterns between industries and explores the effects of digitalization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367249038
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 376
  • Utgitt:
  • 20. juli 2020
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 230x153x28 mm.
  • Vekt:
  • 570 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Media, Telecommunications and Business Strategy

As the clear lines and historic boundaries that once separated broadcasting, cable, telephone and Internet communication dissolve, this comprehensive new edition examines the relationship and convergence patterns between industries and explores the effects of digitalization.

Brukervurderinger av Media, Telecommunications and Business Strategy



Finn lignende bøker
Boken Media, Telecommunications and Business Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.