Norges billigste bøker

Media Franchising

- Creative License and Collaboration in the Culture Industries

Om Media Franchising

The initial success of a single product like X-Men, Star Trek, and Transformers led to a long-term embrace of media franchising. The author examines the corporate culture behind these production practices, as well as the collaborative and creative efforts involved in conceiving, sustaining, and sharing intellectual properties in media work worlds.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780814743485
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 300
  • Utgitt:
  • 22. mars 2013
  • Dimensjoner:
  • 228x157x18 mm.
  • Vekt:
  • 472 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: Ukjent
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Forventes ikke å være levert før jul

Beskrivelse av Media Franchising

The initial success of a single product like X-Men, Star Trek, and Transformers led to a long-term embrace of media franchising. The author examines the corporate culture behind these production practices, as well as the collaborative and creative efforts involved in conceiving, sustaining, and sharing intellectual properties in media work worlds.

Brukervurderinger av Media Franchising



Finn lignende bøker
Boken Media Franchising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.