Utvidet returrett til 31. januar 2025

Measuring Psychological Responses To Media Messages

Om Measuring Psychological Responses To Media Messages

Tools have been developed in cognitive psychology and psychophysiology which attempt to measure "thinking" without asking people how they do it. This work explores the history and theory behind the these methods, and how they might be used to further knowledge about the processes of communication.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805807172
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 1. september 1994
  • Dimensjoner:
  • 152x229x22 mm.
  • Vekt:
  • 590 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Measuring Psychological Responses To Media Messages

Tools have been developed in cognitive psychology and psychophysiology which attempt to measure "thinking" without asking people how they do it. This work explores the history and theory behind the these methods, and how they might be used to further knowledge about the processes of communication.

Brukervurderinger av Measuring Psychological Responses To Media Messages



Finn lignende bøker
Boken Measuring Psychological Responses To Media Messages finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.