Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Marketing the e-Business

Unpicks the challenges of e-marketing for various types of business. This book uses case studies and accompanying web material to provide a study of marketing strategies. It analyses the benefits of e-marketing as a tool for improving efficiency and effectiveness rather than promising business revolution.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415965002
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 362
  • Utgitt:
  • 20. desember 2007
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 152x229x24 mm.
  • Vekt:
  • 612 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing the e-Business

Unpicks the challenges of e-marketing for various types of business. This book uses case studies and accompanying web material to provide a study of marketing strategies. It analyses the benefits of e-marketing as a tool for improving efficiency and effectiveness rather than promising business revolution.

Brukervurderinger av Marketing the e-Business



Finn lignende bøker
Boken Marketing the e-Business finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.