Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing (RLE Marketing)

- The Management Way

Om Marketing (RLE Marketing)

Drawing from the behavioural sciences, management theory, quantitative decision theory and marketing theory, this book presents a comprehensive approach to marketing decision-making and illustrates why a marketing orientation is necessary for corporate survival.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138980518
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 230
  • Utgitt:
  • 26. november 2015
  • Dimensjoner:
  • 156x234x12 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing (RLE Marketing)

Drawing from the behavioural sciences, management theory, quantitative decision theory and marketing theory, this book presents a comprehensive approach to marketing decision-making and illustrates why a marketing orientation is necessary for corporate survival.

Brukervurderinger av Marketing (RLE Marketing)



Finn lignende bøker
Boken Marketing (RLE Marketing) finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.