Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing in a Digital World

Om Marketing in a Digital World

Marketing in a Digital World consists of nine essays on how the digital revolution has affected marketing theory and practice. Leading marketing scholars, including several editors of premier academic journals, provide fresh insights for both scholars and managers seeking to enhance their understanding of marketing in a digital world.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781787563407
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 248
  • Utgitt:
  • 19. september 2019
  • Dimensjoner:
  • 237x159x14 mm.
  • Vekt:
  • 478 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Marketing in a Digital World

Marketing in a Digital World consists of nine essays on how the digital revolution has affected marketing theory and practice. Leading marketing scholars, including several editors of premier academic journals, provide fresh insights for both scholars and managers seeking to enhance their understanding of marketing in a digital world.

Brukervurderinger av Marketing in a Digital World



Finn lignende bøker
Boken Marketing in a Digital World finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.