Utvidet returrett til 31. januar 2025

Marketing and Consumption in Modern Japan

Om Marketing and Consumption in Modern Japan

This work explores the development in Japan throughout the 20th century of marketing, consumption and marketing thought. It also discusses how these are likely to develop at a time when globalization and international marketing are having an increasing impact in Japan.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415323130
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 260
  • Utgitt:
  • 25. februar 2014
  • Dimensjoner:
  • 155x240x20 mm.
  • Vekt:
  • 574 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Marketing and Consumption in Modern Japan

This work explores the development in Japan throughout the 20th century of marketing, consumption and marketing thought. It also discusses how these are likely to develop at a time when globalization and international marketing are having an increasing impact in Japan.

Brukervurderinger av Marketing and Consumption in Modern Japan



Finn lignende bøker
Boken Marketing and Consumption in Modern Japan finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.