Utvidet returrett til 31. januar 2024

Managing Customer Relationships on the Internet

Om Managing Customer Relationships on the Internet

One important marketing issue is how to initiate, develop, and manage relationships with customers through the Internet. This book aims to improve our knowledge on utilization of the Internet in marketing. It offers theoretical as well empirical knowledge on managing customer relationships on the Internet.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780080441245
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 9. november 2005
  • Dimensjoner:
  • 156x234x19 mm.
  • Vekt:
  • 626 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 29. november 2024

Beskrivelse av Managing Customer Relationships on the Internet

One important marketing issue is how to initiate, develop, and manage relationships with customers through the Internet. This book aims to improve our knowledge on utilization of the Internet in marketing. It offers theoretical as well empirical knowledge on managing customer relationships on the Internet.

Brukervurderinger av Managing Customer Relationships on the Internet



Finn lignende bøker
Boken Managing Customer Relationships on the Internet finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.