Utvidet returrett til 31. januar 2025

Managing Corporate Legitimacy

- A Toolkit

Om Managing Corporate Legitimacy

This book develops tools for assessing corporate citizenship, looking at the role of the corporation as a private actor in global governance at conceptual and empirical levels. It uses a toolkit to develop approaches to corporate citizenship in practice, and includes an empirical assessment of five Swiss multinationals.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781906093945
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 252
  • Utgitt:
  • 25. september 2013
  • Dimensjoner:
  • 165x239x19 mm.
  • Vekt:
  • 510 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Managing Corporate Legitimacy

This book develops tools for assessing corporate citizenship, looking at the role of the corporation as a private actor in global governance at conceptual and empirical levels. It uses a toolkit to develop approaches to corporate citizenship in practice, and includes an empirical assessment of five Swiss multinationals.

Brukervurderinger av Managing Corporate Legitimacy



Finn lignende bøker
Boken Managing Corporate Legitimacy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.