Utvidet returrett til 31. januar 2025

Making Sense of Television

- The Psychology of Audience Interpretation

Om Making Sense of Television

Taking the soap opera as a case study this book explores the way people engage with television. This new edition takes into account recent research work, theoretical developments and looks forward to the development of audience research.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415185363
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 12. mars 1998
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 232x156x18 mm.
  • Vekt:
  • 354 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Making Sense of Television

Taking the soap opera as a case study this book explores the way people engage with television. This new edition takes into account recent research work, theoretical developments and looks forward to the development of audience research.

Brukervurderinger av Making Sense of Television



Finn lignende bøker
Boken Making Sense of Television finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.