Utvidet returrett til 31. januar 2024

Luxury Marketing

- A Challenge for Theory and Practice

Om Luxury Marketing

The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential luxury sensibility that is marked by a change in how consumers define luxury.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783663205173
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 416
  • Utgitt:
  • 23. august 2016
  • Utgave:
  • 12013
  • Dimensjoner:
  • 168x240x0 mm.
  • Vekt:
  • 729 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Luxury Marketing

The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential luxury sensibility that is marked by a change in how consumers define luxury.

Brukervurderinger av Luxury Marketing



Finn lignende bøker
Boken Luxury Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.