Utvidet returrett til 31. januar 2025

Lean Six Sigma in Banking Services

- Operational and Strategy Applications for Theory and Practice

Om Lean Six Sigma in Banking Services

This book explores a range of prospective avenues, models, and operational and strategic approaches to Lean Six Sigma (LSS), a contemporary Continuous Improvement (CI) practice for achieving a quality-based competitive edge in organisations.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811538193
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 95
  • Utgitt:
  • 6. mai 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Lean Six Sigma in Banking Services

This book explores a range of prospective avenues, models, and operational and strategic approaches to Lean Six Sigma (LSS), a contemporary Continuous Improvement (CI) practice for achieving a quality-based competitive edge in organisations.

Brukervurderinger av Lean Six Sigma in Banking Services



Finn lignende bøker
Boken Lean Six Sigma in Banking Services finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.