Utvidet returrett til 31. januar 2025

Leading the Customer Experience

- How to Chart a Course and Deliver Outstanding Results

Om Leading the Customer Experience

Lead your organization with a customer experience vision that captures the voice of the customer and empowers employees to improve how they develop, market and sell your products and services.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789666878
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 3. mai 2021
  • Dimensjoner:
  • 233x157x27 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Leading the Customer Experience

Lead your organization with a customer experience vision that captures the voice of the customer and empowers employees to improve how they develop, market and sell your products and services.

Brukervurderinger av Leading the Customer Experience



Finn lignende bøker
Boken Leading the Customer Experience finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.