Utvidet returrett til 31. januar 2025

Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations

Om Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations

Offering an integrated approach, this book covers the key areas of Communication Law. It is useful for students and practitioners in advertising and public relations, as well as those in journalism and electronic media.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805849752
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 528
  • Utgitt:
  • 4. januar 2006
  • Dimensjoner:
  • 191x235x27 mm.
  • Vekt:
  • 980 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations

Offering an integrated approach, this book covers the key areas of Communication Law. It is useful for students and practitioners in advertising and public relations, as well as those in journalism and electronic media.

Brukervurderinger av Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations



Finn lignende bøker
Boken Law for Advertising, Broadcasting, Journalism, and Public Relations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.