Utvidet returrett til 31. januar 2025

Killer Brands

- Create and Market a Brand That Will Annihilate the Competition

Om Killer Brands

In this saturated marketplace, consumers are inundated with too many choices. Only the strongest brands will capture attention, and only those Killer Brands will beat the competition. This work presents the three principles of brand power to launch any successful product - Focus, Alignment, and Linkage.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781598691238
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 224
  • Utgitt:
  • 12. april 2007
  • Dimensjoner:
  • 140x216x15 mm.
  • Vekt:
  • 261 g.
  • BLACK NOVEMBER
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Killer Brands

In this saturated marketplace, consumers are inundated with too many choices. Only the strongest brands will capture attention, and only those Killer Brands will beat the competition. This work presents the three principles of brand power to launch any successful product - Focus, Alignment, and Linkage.

Brukervurderinger av Killer Brands



Finn lignende bøker
Boken Killer Brands finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.