Utvidet returrett til 31. januar 2025

International Marketing Strategy

- The Country of Origin Effect on Decision-Making in Practice

Om International Marketing Strategy

Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. It also addresses the challenges connected with utilizing the value of the country of origin by considering different entry modes and international marketing channels.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030335908
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 6. desember 2020
  • Utgave:
  • 12020
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av International Marketing Strategy

Consumers in most parts of the world now have global access to products beyond those offered in their countries and cultures. It also addresses the challenges connected with utilizing the value of the country of origin by considering different entry modes and international marketing channels.

Brukervurderinger av International Marketing Strategy



Finn lignende bøker
Boken International Marketing Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.