Utvidet returrett til 31. januar 2025

International Marketing Strategy

- Contemporary Readings

Om International Marketing Strategy

Collects together key articles in international marketing, building on a four-part framework of market analysis, strategy development, implementation issues and international marketing management. This book offers an overview, commentary and discussion questions to draw out the key issues from the articles and relate them to the central framework.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861522337
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 19. desember 1996
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 235x165x23 mm.
  • Vekt:
  • 650 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av International Marketing Strategy

Collects together key articles in international marketing, building on a four-part framework of market analysis, strategy development, implementation issues and international marketing management. This book offers an overview, commentary and discussion questions to draw out the key issues from the articles and relate them to the central framework.

Brukervurderinger av International Marketing Strategy



Finn lignende bøker
Boken International Marketing Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.