Utvidet returrett til 31. januar 2025

Ingredient Branding

- Making the Invisible Visible

Om Ingredient Branding

An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642438189
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 393
  • Utgitt:
  • 29. november 2014
  • Utgave:
  • 2010
  • Dimensjoner:
  • 475x186x25 mm.
  • Vekt:
  • 634 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Ingredient Branding

An Ingredient Brand is exactly what the name implies: an ingredient or component of a product that has its own brand identity. This is the first comprehensive book that explains how Ingredient Branding works and how brand managers can successfully improve the performance of component marketing.

Brukervurderinger av Ingredient Branding



Finn lignende bøker
Boken Ingredient Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.