Utvidet returrett til 31. januar 2025

Information Marketing

Om Information Marketing

Explores the impact of globalisation, digitisation, connectivity and customisation in the information marketplace. This work includes themes such as: delivering the promise, e-service, self-service, customer relationships and value, partnerships and consortia through the value chain, product and service portfolios, and online user data collection.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780754644132
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 244
  • Utgitt:
  • 28. juni 2006
  • Utgave:
  • 2
  • Dimensjoner:
  • 164x236x19 mm.
  • Vekt:
  • 520 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Information Marketing

Explores the impact of globalisation, digitisation, connectivity and customisation in the information marketplace. This work includes themes such as: delivering the promise, e-service, self-service, customer relationships and value, partnerships and consortia through the value chain, product and service portfolios, and online user data collection.

Brukervurderinger av Information Marketing



Finn lignende bøker
Boken Information Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.