Utvidet returrett til 31. januar 2025

Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms

Om Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms

This book is at the frontier of behavioural research into how these new commercial realities are borne out in practice, examining the adoption of e-commerce by small firms and the transactional phenomenon that entails access to the Internet.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367593841
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 14. august 2020
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. desember 2024

Beskrivelse av Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms

This book is at the frontier of behavioural research into how these new commercial realities are borne out in practice, examining the adoption of e-commerce by small firms and the transactional phenomenon that entails access to the Internet.

Brukervurderinger av Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms



Finn lignende bøker
Boken Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.