Utvidet returrett til 31. januar 2025

Humanoid Service Robots

- Customer Expectations and Customer Responses

Om Humanoid Service Robots

Based on four empirical studies, Moritz Merkle examines the introduction of humanoid robots to the frontline service encounter in a customer-centric approach focusing on customer expectations and customer responses. After service failures, customers are even more likely to forgive service robots than human employees.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658344399
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 28. juni 2021
  • Utgave:
  • 12021
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 454 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Humanoid Service Robots

Based on four empirical studies, Moritz Merkle examines the introduction of humanoid robots to the frontline service encounter in a customer-centric approach focusing on customer expectations and customer responses. After service failures, customers are even more likely to forgive service robots than human employees.

Brukervurderinger av Humanoid Service Robots



Finn lignende bøker
Boken Humanoid Service Robots finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.