Utvidet returrett til 31. januar 2025

Global Strategy

- Creating and Sustaining Advantage across Borders

Om Global Strategy

Deals with the question of how firms can compete in a global environment. This book examines the issues considered central to the study of strategic management in a global context, such as the nature of global advantage, strategic alliances, competing in emerging markets, international corporate governance, global knowledge management, and more.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780195167207
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 264
  • Utgitt:
  • 2. desember 2005
  • Dimensjoner:
  • 163x240x21 mm.
  • Vekt:
  • 530 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Global Strategy

Deals with the question of how firms can compete in a global environment. This book examines the issues considered central to the study of strategic management in a global context, such as the nature of global advantage, strategic alliances, competing in emerging markets, international corporate governance, global knowledge management, and more.

Brukervurderinger av Global Strategy



Finn lignende bøker
Boken Global Strategy finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.