Utvidet returrett til 31. januar 2025

Gender, Identity and the Culture of Organizations

Om Gender, Identity and the Culture of Organizations

Considers how organizations operate as spaces in which minds are gendered and men and women constructed. Covers organizational culture, the gendering of organizations, post-modernism and organizational analysis and critical management.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415270007
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 240
  • Utgitt:
  • 15. august 2002
  • Dimensjoner:
  • 156x234x0 mm.
  • Vekt:
  • 363 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024

Beskrivelse av Gender, Identity and the Culture of Organizations

Considers how organizations operate as spaces in which minds are gendered and men and women constructed. Covers organizational culture, the gendering of organizations, post-modernism and organizational analysis and critical management.

Brukervurderinger av Gender, Identity and the Culture of Organizations



Finn lignende bøker
Boken Gender, Identity and the Culture of Organizations finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.