Utvidet returrett til 31. januar 2025

Games and Gamification in Market Research

- Increasing Consumer Engagement in Research for Business Success

Om Games and Gamification in Market Research

Create intrinsic engagement in the research sphere through gamification; exploit existing and emerging technologies, and glean better-quality, untapped data that cannot be obtained through traditional surveying methods.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749483357
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 360
  • Utgitt:
  • 3. november 2018
  • Dimensjoner:
  • 155x234x24 mm.
  • Vekt:
  • 536 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Games and Gamification in Market Research

Create intrinsic engagement in the research sphere through gamification; exploit existing and emerging technologies, and glean better-quality, untapped data that cannot be obtained through traditional surveying methods.

Brukervurderinger av Games and Gamification in Market Research



Finn lignende bøker
Boken Games and Gamification in Market Research finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.