Norges billigste bøker

Foundations of International Marketing

Om Foundations of International Marketing

Looks at international marketing from a business perspective. This book explains and analyses the different theories of international marketing and illustrates their application using examples from a variety of different firms, markets, products and services.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861521644
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 320
  • Utgitt:
  • 11. juni 1998
  • Utgave:
  • Dimensjoner:
  • 182x241x17 mm.
  • Vekt:
  • 435 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 28. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Foundations of International Marketing

Looks at international marketing from a business perspective. This book explains and analyses the different theories of international marketing and illustrates their application using examples from a variety of different firms, markets, products and services.

Brukervurderinger av Foundations of International Marketing



Finn lignende bøker
Boken Foundations of International Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.