Utvidet returrett til 31. januar 2024

Foreign Advertising in China

- Becoming Global, Becoming Local

Om Foreign Advertising in China

The rising prosperity of China has presented advertisers with an immense new market. This text examines the strategies adopted by multinational agencies and how the focus is slowly changing from foreign to domestic clients.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780813818283
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 176
  • Utgitt:
  • 16. august 2000
  • Dimensjoner:
  • 15x235x15 mm.
  • Vekt:
  • 363 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 30. november 2024

Beskrivelse av Foreign Advertising in China

The rising prosperity of China has presented advertisers with an immense new market. This text examines the strategies adopted by multinational agencies and how the focus is slowly changing from foreign to domestic clients.

Brukervurderinger av Foreign Advertising in China



Finn lignende bøker
Boken Foreign Advertising in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.