Utvidet returrett til 31. januar 2025

Financial Dimensions of Marketing Decisions

Om Financial Dimensions of Marketing Decisions

This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030155643
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 247
  • Utgitt:
  • 13. juni 2019
  • Utgave:
  • 12019
  • Dimensjoner:
  • 148x210x0 mm.
  • Vekt:
  • 473 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Financial Dimensions of Marketing Decisions

This book is about linking marketing activities and outcomes to the financial performance of the organization. More specifically, the book focuses on how marketing activities generate cash flow, growth, and other financial benefits for the organization.

Brukervurderinger av Financial Dimensions of Marketing Decisions



Finn lignende bøker
Boken Financial Dimensions of Marketing Decisions finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.