Utvidet returrett til 31. januar 2025

Fashion Buying and Merchandising

- The Fashion Buyer in a Digital Society

Om Fashion Buying and Merchandising

This textbook is a comprehensive guide to 21st-century fashion buying and merchandising, considering fast fashion, sustainability, ethical issues, omnichannel retailing and computer-aided design.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138616325
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 232
  • Utgitt:
  • 20. mai 2020
  • Dimensjoner:
  • 245x174x17 mm.
  • Vekt:
  • 482 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Fashion Buying and Merchandising

This textbook is a comprehensive guide to 21st-century fashion buying and merchandising, considering fast fashion, sustainability, ethical issues, omnichannel retailing and computer-aided design.

Brukervurderinger av Fashion Buying and Merchandising



Finn lignende bøker
Boken Fashion Buying and Merchandising finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.