Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Exploring Religion and the Sacred in a Media Age

Combining theoretical frameworks for the analysis of religion, media and popular culture, with case studies of texts, practices, communities and audiences, the authors examine topics such as media rituals, marketing strategies, investigations of audience testimony, and the influence of religion on music, reality television, and the internet.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780754665274
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 280
  • Utgitt:
  • 14. april 2009
  • Dimensjoner:
  • 168x242x24 mm.
  • Vekt:
  • 676 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 6. desember 2024

Beskrivelse av Exploring Religion and the Sacred in a Media Age

Combining theoretical frameworks for the analysis of religion, media and popular culture, with case studies of texts, practices, communities and audiences, the authors examine topics such as media rituals, marketing strategies, investigations of audience testimony, and the influence of religion on music, reality television, and the internet.

Brukervurderinger av Exploring Religion and the Sacred in a Media Age



Finn lignende bøker
Boken Exploring Religion and the Sacred in a Media Age finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.