Norges billigste bøker

Effective Complaint Management

- The Business Case for Customer Satisfaction

Om Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319987040
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 495
  • Utgitt:
  • 18. februar 2019
  • Utgave:
  • 22019
  • Dimensjoner:
  • 242x166x31 mm.
  • Vekt:
  • 912 g.
  På lager
Leveringstid: 4-8 virkedager
Forventet levering: 3. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Brukervurderinger av Effective Complaint Management



Finn lignende bøker
Boken Effective Complaint Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.