Utvidet returrett til 31. januar 2025

e-Consumers in the Era of New Tourism

Om e-Consumers in the Era of New Tourism

This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811000850
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 139
  • Utgitt:
  • 21. januar 2016
  • Utgave:
  • 12016
  • Dimensjoner:
  • 155x235x10 mm.
  • Vekt:
  • 3554 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av e-Consumers in the Era of New Tourism

This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism.

Brukervurderinger av e-Consumers in the Era of New Tourism



Finn lignende bøker
Boken e-Consumers in the Era of New Tourism finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.