Utvidet returrett til 31. januar 2025

Driving Consumer Engagement in Social Media

- Influencing Electronic Word of Mouth

Om Driving Consumer Engagement in Social Media

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and¿provides principles of effective marketing communications in social media for different brand types and in different geographic markets.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367613105
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 182
  • Utgitt:
  • 11. desember 2020
  • Dimensjoner:
  • 241x160x19 mm.
  • Vekt:
  • 444 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Driving Consumer Engagement in Social Media

Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and¿provides principles of effective marketing communications in social media for different brand types and in different geographic markets.

Brukervurderinger av Driving Consumer Engagement in Social Media



Finn lignende bøker
Boken Driving Consumer Engagement in Social Media finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.