Utvidet returrett til 31. januar 2025

Delighting Customers

- How to build a customer-driven organization

Om Delighting Customers

Our two organizations, Northern Telecom Europe Limited and Oracle Corporation UK Limited, share a number of things in common. Their book provides a wealth of guidance for any organization that has set its sights on delighting its customers and becoming customer-driven.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780412610103
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 243
  • Utgitt:
  • 31. oktober 1994
  • Utgave:
  • 1994
  • Dimensjoner:
  • 242x166x20 mm.
  • Vekt:
  • 580 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Delighting Customers

Our two organizations, Northern Telecom Europe Limited and Oracle Corporation UK Limited, share a number of things in common. Their book provides a wealth of guidance for any organization that has set its sights on delighting its customers and becoming customer-driven.

Brukervurderinger av Delighting Customers



Finn lignende bøker
Boken Delighting Customers finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.