Norges billigste bøker

Contemporary Issues in Sports Marketing

Om Contemporary Issues in Sports Marketing

This book explores key and topical issues that are emerging in the field of sport marketing, while calling for further attention to the thriving sports industry. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Strategic Marketing.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032968353
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 126
  • Utgitt:
  • 12. februar 2025
  • Dimensjoner:
  • 174x246x0 mm.
  • Vekt:
  • 412 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 15. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Contemporary Issues in Sports Marketing

This book explores key and topical issues that are emerging in the field of sport marketing, while calling for further attention to the thriving sports industry. The chapters in this book were originally published as a special issue of Journal of Strategic Marketing.

Brukervurderinger av Contemporary Issues in Sports Marketing



Finn lignende bøker
Boken Contemporary Issues in Sports Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.