Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Nationalism in China

- Examining its Critical Impact on Multinational Businesses

Om Consumer Nationalism in China

This book will be the first book that systematically analyzes the different waves of consumer nationalism in China, the types of its nationalistic consumer actions, and the critical impact of the new wave which has increased the possibility of a consumer base that could turn hostile at any moment.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781839982859
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 174
  • Utgitt:
  • 14. mai 2024
  • Dimensjoner:
  • 237x159x20 mm.
  • Vekt:
  • 412 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 5. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Nationalism in China

This book will be the first book that systematically analyzes the different waves of consumer nationalism in China, the types of its nationalistic consumer actions, and the critical impact of the new wave which has increased the possibility of a consumer base that could turn hostile at any moment.

Brukervurderinger av Consumer Nationalism in China



Finn lignende bøker
Boken Consumer Nationalism in China finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.