Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing

Om Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing

Country of origin and consumer ethnocentrism are evolving constructs as consumers' perception towards country, state or region changes over time.This book explores the phenomena of consumer ethnocentrism and country-of-origin effect on the food market using examples from Polish retailers.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781032269009
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 6. oktober 2022
  • Dimensjoner:
  • 156x21x234 mm.
  • Vekt:
  • 676 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 18. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing

Country of origin and consumer ethnocentrism are evolving constructs as consumers' perception towards country, state or region changes over time.This book explores the phenomena of consumer ethnocentrism and country-of-origin effect on the food market using examples from Polish retailers.

Brukervurderinger av Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing



Finn lignende bøker
Boken Consumer Ethnocentrism, Country of Origin and Marketing finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.