Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Culture, Identity and Well-Being

- The Search for the 'Good Life' and the 'Body Perfect'

Om Consumer Culture, Identity and Well-Being

This volume documents the negative psychological impact consumer culture is having on how individuals view themselves and on their emotional welfare. It looks at the social psychological dimensions of having, buying and wanting material goods.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781848720626
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 296
  • Utgitt:
  • 17. september 2010
  • Dimensjoner:
  • 156x232x17 mm.
  • Vekt:
  • 464 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Consumer Culture, Identity and Well-Being

This volume documents the negative psychological impact consumer culture is having on how individuals view themselves and on their emotional welfare. It looks at the social psychological dimensions of having, buying and wanting material goods.

Brukervurderinger av Consumer Culture, Identity and Well-Being



Finn lignende bøker
Boken Consumer Culture, Identity and Well-Being finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.