Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Behavior and Culture

- Consequences for Global Marketing and Advertising

Om Consumer Behavior and Culture

Marieke de Mooij answers the fundamental questions about consumption in this new edition, using her own model of consumer behavior that integrates culture in the self, in personality and in people's relationships with others.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781544318165
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 472
  • Utgitt:
  • 5. juli 2019
  • Utgave:
  • 3
  • Dimensjoner:
  • 188x233x26 mm.
  • Vekt:
  • 1240 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Consumer Behavior and Culture

Marieke de Mooij answers the fundamental questions about consumption in this new edition, using her own model of consumer behavior that integrates culture in the self, in personality and in people's relationships with others.

Brukervurderinger av Consumer Behavior and Culture



Finn lignende bøker
Boken Consumer Behavior and Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.