Utvidet returrett til 31. januar 2025

Consumer Behavior and Culture

- Consequences for Global Marketing and Advertising

Om Consumer Behavior and Culture

Reviewing the myths of global marketing, this book explores the concept of culture and models of culture. It provides empirical evidence of convergence and divergence in consumer behaviour. It also covers the various psychological and sociological aspects of human behaviour and uses them for explaining consumer behaviour.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780761926689
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 360
  • Utgitt:
  • 5. november 2003
  • Dimensjoner:
  • 177x254x20 mm.
  • Vekt:
  • 770 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Consumer Behavior and Culture

Reviewing the myths of global marketing, this book explores the concept of culture and models of culture. It provides empirical evidence of convergence and divergence in consumer behaviour. It also covers the various psychological and sociological aspects of human behaviour and uses them for explaining consumer behaviour.

Brukervurderinger av Consumer Behavior and Culture



Finn lignende bøker
Boken Consumer Behavior and Culture finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.