Utvidet returrett til 31. januar 2025

Conducting Market Research For International Business

Om Conducting Market Research For International Business

A guide that leads you through various issues that you can face in developing fresh marketing opportunities in foreign markets. This title includes: initiating a project, to sampling and analyzing data, to taking advantage of your knowledge.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781606490259
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 120
  • Utgitt:
  • 16. april 2009
  • Dimensjoner:
  • 154x231x8 mm.
  • Vekt:
  • 199 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 27. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Conducting Market Research For International Business

A guide that leads you through various issues that you can face in developing fresh marketing opportunities in foreign markets. This title includes: initiating a project, to sampling and analyzing data, to taking advantage of your knowledge.

Brukervurderinger av Conducting Market Research For International Business



Finn lignende bøker
Boken Conducting Market Research For International Business finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.