Utvidet returrett til 31. januar 2025

Competitive Strategy for Media Firms

- Strategic and Brand Management in Changing Media Markets

Om Competitive Strategy for Media Firms

Competitive Strategy for Media Firms introduces the concepts and analytical frameworks of strategic and brand management, and illustrates how they can be adapted according to the characteristics of distinct media products. Working from the premise

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780805862119
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 384
  • Utgitt:
  • 18. mai 2006
  • Dimensjoner:
  • 152x229x14 mm.
  • Vekt:
  • 453 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 21. desember 2024
Utvidet returrett til 31. januar 2025

Beskrivelse av Competitive Strategy for Media Firms

Competitive Strategy for Media Firms introduces the concepts and analytical frameworks of strategic and brand management, and illustrates how they can be adapted according to the characteristics of distinct media products. Working from the premise

Brukervurderinger av Competitive Strategy for Media Firms



Finn lignende bøker
Boken Competitive Strategy for Media Firms finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.