Norges billigste bøker

Competitive Advantage of Customer Centricity

Om Competitive Advantage of Customer Centricity

This book presents strategies that put the customer at the center of an enterprise. It broadens the definition of customer value beyond tangible benefits and price to include both tangible and intangible benefits and total ownership costs, while embracing a variety of unique customer needs.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9789811351389
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 330
  • Utgitt:
  • 12. desember 2018
  • Utgave:
  • 12017
  • Dimensjoner:
  • 155x235x0 mm.
  • Vekt:
  • 718 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 5. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Competitive Advantage of Customer Centricity

This book presents strategies that put the customer at the center of an enterprise. It broadens the definition of customer value beyond tangible benefits and price to include both tangible and intangible benefits and total ownership costs, while embracing a variety of unique customer needs.

Brukervurderinger av Competitive Advantage of Customer Centricity



Finn lignende bøker
Boken Competitive Advantage of Customer Centricity finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.