Norges billigste bøker

Communications, Media and the Imperial Experience

- Britain and India in the Twentieth Century

Om Communications, Media and the Imperial Experience

Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781349364343
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 278
  • Utgitt:
  • 1. januar 2014
  • Utgave:
  • 12014
  • Dimensjoner:
  • 215x139x27 mm.
  • Vekt:
  • 382 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 20. januar 2025
Utvidet returrett til 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Communications, Media and the Imperial Experience

Presenting a communicational perspective on the British empire in India during the 20th century, the book seeks to examine how, and explain why, British proconsuls, civil servants and even the monarch George V, as well as Indian nationalists, interacted with the media, primarily British and American, and with what consequences.

Brukervurderinger av Communications, Media and the Imperial Experience



Finn lignende bøker
Boken Communications, Media and the Imperial Experience finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.