Utvidet returrett til 31. januar 2025

Breakthrough Nonprofit Branding

- Seven Principles to Power Extraordinary Results

Om Breakthrough Nonprofit Branding

* The first book on brands and branding directly written for the nonprofit sector, Building a Breakthrough Nonprofit Brand explains a brand as an organization's North Star, the guiding principle that underpins the mission and makes it values manifest, not just the way it is presented in marketing communications materials.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780470286913
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 336
  • Utgitt:
  • 9. november 2010
  • Dimensjoner:
  • 159x235x30 mm.
  • Vekt:
  • 542 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Breakthrough Nonprofit Branding

* The first book on brands and branding directly written for the nonprofit sector, Building a Breakthrough Nonprofit Brand explains a brand as an organization's North Star, the guiding principle that underpins the mission and makes it values manifest, not just the way it is presented in marketing communications materials.

Brukervurderinger av Breakthrough Nonprofit Branding



Finn lignende bøker
Boken Breakthrough Nonprofit Branding finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.