Norges billigste bøker
Om Branding Oscar Wilde

The study focuses on how branding established important assumptions about Wilde and his work in his own mind and in those of his readers, and it examines how each stage of brand development affected the immediate responses to Wilde's writings and, as it continued to evolve, progressively shaped our understanding of the Wilde canon.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367889470
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 148
  • Utgitt:
  • 10. desember 2019
  • Dimensjoner:
  • 152x229x0 mm.
  • Vekt:
  • 300 g.
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 8. januar 2026
Utvidet returrett til 31. januar 2026
  •  

    Kan ikke leveres før jul.
    Kjøp nå og skriv ut et gavebevis

Beskrivelse av Branding Oscar Wilde

The study focuses on how branding established important assumptions about Wilde and his work in his own mind and in those of his readers, and it examines how each stage of brand development affected the immediate responses to Wilde's writings and, as it continued to evolve, progressively shaped our understanding of the Wilde canon.

Brukervurderinger av Branding Oscar Wilde



Finn lignende bøker
Boken Branding Oscar Wilde finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.