Utvidet returrett til 31. januar 2025
Om Branding in Governance and Public Management

This book provides a systematic elaboration of branding in governance and public management. It deals with the nature of public branding, its relation to existing theories in public administration, the way branding is used as a managerial strategy in governance processes, and the risks and limitations of branding.

Vis mer
  • Språk:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415885171
  • Bindende:
  • Hardback
  • Sider:
  • 188
  • Utgitt:
  • 22. desember 2011
  • Dimensjoner:
  • 166x236x15 mm.
  • Vekt:
  • 384 g.
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis frakt
Leveringstid: 2-4 uker
Forventet levering: 19. desember 2024

Beskrivelse av Branding in Governance and Public Management

This book provides a systematic elaboration of branding in governance and public management. It deals with the nature of public branding, its relation to existing theories in public administration, the way branding is used as a managerial strategy in governance processes, and the risks and limitations of branding.

Brukervurderinger av Branding in Governance and Public Management



Finn lignende bøker
Boken Branding in Governance and Public Management finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.