Utvidet returrett til 31. januar 2025

Brand Strategy in Three Steps

Om Brand Strategy in Three Steps

Cultivate a meaningful brand strategy using a three-step, values-driven branding framework focused on connecting with customers by clarifying, integrating and communicating the values of the company.

Vis mer
  • Språk:
  • Ukjent
  • ISBN:
  • 9781398609792
  • Bindende:
  • Paperback
  • Sider:
  • 256
  • Utgitt:
  • 3. juni 2023
  • Dimensjoner:
  • 155x15x232 mm.
  • Vekt:
  • 396 g.
  • BLACK NOVEMBER
  På lager
Leveringstid: 4-7 virkedager
Forventet levering: 7. desember 2024

Beskrivelse av Brand Strategy in Three Steps

Cultivate a meaningful brand strategy using a three-step, values-driven branding framework focused on connecting with customers by clarifying, integrating and communicating the values of the company.

Brukervurderinger av Brand Strategy in Three Steps



Finn lignende bøker
Boken Brand Strategy in Three Steps finnes i følgende kategorier:

Gjør som tusenvis av andre bokelskere

Abonner på vårt nyhetsbrev og få rabatter og inspirasjon til din neste leseopplevelse.